Seite 9 von 73 ErsteErste ... 56789101112131959 ... LetzteLetzte
Ergebnis 121 bis 135 von 1087
  1. #121
    Original geschrieben von choulette
    also vom chreis vier muess i ja kei bildli poste, dä gseht mer jedes jahr am 1.mai im fernseh
    so en Stadtfüehrer nur für de Chreis 4 währ doch was

    Auto Langzeittest
    Nix als die Wahrheit über die aktuellen Automodelle die zurzeit auf der Strasse sind. Werde Testpilot mit dem eigenen Auto. Schreibe über Dein Auto, Frust, Freude, Ärger mit der Garage oder Verkäufer, Mängel, einfach alles was Du mit deinem Auto erlebst.

  2. #122
    wartet uf de Früehlig Avatar von Basilea
    Ort: Basel/Schweiz
    Hallo, wo seid ihr alle?

    Wir können doch nicht zulassen, dass wir sang- und klanglos in der Versenkung verschwinden!

  3. #123
    gesperrt
    Ort: Im 100'000-Einwohner-Dorf
    Das tüend mir nöd!

  4. #124
    wartet uf de Früehlig Avatar von Basilea
    Ort: Basel/Schweiz
    Original geschrieben von Basilea
    Hallo, wo seid ihr alle?
    uups, do han jo us luuter Gwohnheit hochdütsch gschribe
    also do d Uebersetzig für die wo's nit verstönd

    Wo sind er alli?
    Mer chönd doch nid zueloo, dass mer eifach so i der Versänkig verschwinded!


    Dangge Orbitroz für d Mithilf

  5. #125
    *schieb*

    Z'Basel isch im Momänt soviil los....do bliibt kei Ziit zum Poste

    Ahjo:

    Ich ha am Do e wunderbare Obe g'ha...Gardi Hutter live...isch das toll g'seh!!

  6. #126
    maritim mariniert Avatar von Schiffli
    Ort: Helvetien
    Ahoi zäme!

    Sodeli, au uf d gfohr hi mich unbeliebt z mache, grüessi mol alli Mit-Aargauer do

  7. #127
    nicht immer so chouchou Avatar von choulette
    Ort: Zürich
    z'züri isch theaterspektakel. diä halb stadt isch uf de Landiwiese. Isch au genials wätter
    wer unten liegt, muss weich sein...

  8. #128
    Au mit de Gfahr das ihr mich jetzt zämestuched.

    Ich han de zur Zyyt grassierendie latenti Rassissmus satt i de Schwyz, es isch für euses Land nöd würdig und e Schand.

    Ufruef a alli Schwyzerbürger

    wähled d'Secondas in Nationalrat, mir bruched dä breiteri Horizont. Nöd eifach um däne en Bonus z'gä sondern will, wennd ihr ehrlich sind, sind mir alli es bizeli Usländer. Wer het kei Usländischi Wurzle i sinere Verwandschaft ? Ebä

    Secondas Plus Liste 15

    IG Secondas
    Geändert von Goofy (24-08-2003 um 12:14 Uhr)

    Auto Langzeittest
    Nix als die Wahrheit über die aktuellen Automodelle die zurzeit auf der Strasse sind. Werde Testpilot mit dem eigenen Auto. Schreibe über Dein Auto, Frust, Freude, Ärger mit der Garage oder Verkäufer, Mängel, einfach alles was Du mit deinem Auto erlebst.

  9. #129
    Aua am User e.V. Avatar von seschix I.O.F.F. Team
    Ort: Basel
    Wieso soll ich Secondas in dä Nationalroot wähle wen's doch schoo Zürcher dört hät...?


  10. #130
    nicht immer so chouchou Avatar von choulette
    Ort: Zürich
    Second@s

    Viva
    wer unten liegt, muss weich sein...

  11. #131
    gesperrt
    Ort: Im 100'000-Einwohner-Dorf
    Ob jetzt die Secondas-Lischte gwählt wird oder nöd... es gaht doch vorallem drum, zum Blochers, Mörgelis, Schlüers und anderi SVP-Stinksochke z'verhindere.

    Ich wähle stur links (au wänns deht au vo Schnurris wimmlet)... so nachem Motto: wehret den Anfängen.

    (Falls sich öpper verletzt fühlt dur mis Statement, sorry, isch mini persönlichi asicht)

  12. #132
    Original geschrieben von seschix
    Wieso soll ich Secondas in dä Nationalroot wähle wen's doch schoo Zürcher dört hät...?

    ähm ja - und d'Basler sött me usbürgere


    Auto Langzeittest
    Nix als die Wahrheit über die aktuellen Automodelle die zurzeit auf der Strasse sind. Werde Testpilot mit dem eigenen Auto. Schreibe über Dein Auto, Frust, Freude, Ärger mit der Garage oder Verkäufer, Mängel, einfach alles was Du mit deinem Auto erlebst.

  13. #133
    ich hoffe das ihr au so fliessigi Stimmbürger sind wie ich

    und wo ich mir so Gedanke gmacht han, und diä verschideni Parteiprogramm gläse han (de reinschti Horror mängisch ) Find ich d'Second@s hend e guets Programm. Klar nöd es allumfassends wie die grosse Parteie aber sie versuechet nöd eusi Usländer (jede 5 Iwohner isch en Usländer gemäss Statistik) z'ghettoisiere und uszschlüse.

    Vorallem sie fanged dete a mit de Integration wo's au nach minere Meinig am wichtigschte isch - i de Schuel.

    Ich liebe d'Schwyz und vorallem eusäs Multikuliti und befürchte leider das d'SVP mit ihrer Neipolitik und de vestecktig Rassissmus immer mehr Fuess fasst und das hauptsächlich will vili gar nöd go Stimme gönd.

    Ich stimme das mal fürd d'Second@s will ich sälber au eine bin. (Muetter sids)

    Auto Langzeittest
    Nix als die Wahrheit über die aktuellen Automodelle die zurzeit auf der Strasse sind. Werde Testpilot mit dem eigenen Auto. Schreibe über Dein Auto, Frust, Freude, Ärger mit der Garage oder Verkäufer, Mängel, einfach alles was Du mit deinem Auto erlebst.

  14. #134
    Ich wähle die SVP.........


  15. #135
    gesperrt
    Ort: Im 100'000-Einwohner-Dorf
    Original geschrieben von Goofy

    Ich liebe d'Schwyz und vorallem eusäs Multikuliti und befürchte leider das d'SVP mit ihrer Neipolitik und de vestecktig Rassissmus immer mehr Fuess fasst und das hauptsächlich will vili gar nöd go Stimme gönd.
    Das mag i ebe a dem Land au - öises Multikultige, ja sogar irgendwie d'Basler

    Nei, ernscht: mängisch bini mir nöd so sicher, ob die Integrationsprogramm würkli öppis nützed, wänn sich die verschiedene Kulture sälber "getthoisiered" und under sich bliibe wänd.

    Wänn scho, da häsch rächt Goofy, müesst so öppis i de Schuel afange - ich lueg mer jedefalls die Lischte und dene ihres Parteiprogramm mal ächli gnauer ah.


Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •