PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Schweiz Suisse Svizzera Svizra?


Werbung

Seiten : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11

Goofy
04-11-2003, 22:49
Original geschrieben von Zurriburri
De Moritz hät gührate......

Trauzüüge isch de Stöhlker gsi...:D

Das nännt mer soziali Absicherig - mal luege wie lang de no Bundesrat isch. :rolleyes:

Orbitoz
05-11-2003, 11:38
Original geschrieben von Zurriburri
De Moritz hät gührate......

Trauzüüge isch de Stöhlker gsi...:D


Usgrächnet de Stöhlker? :o :o :o De hät doch de Moritz am Sunntig uf Tele-Züri abeputzt das sogar de Schawinski de Moritz verteidigt hät.

sim_btbw
05-11-2003, 13:33
Original geschrieben von Orbitoz
Usgrächnet de Stöhlker? :o :o :o

cha mir mol eine vo euch Zürcher saage, wär dä werti Herr eigentlich isch:zeter:

ich kenn doch nid die ganzi zürcher Polit-Prominänz:rolleyes:

Orbitoz
05-11-2003, 14:17
De Stöhlker isch en Werbe/PR-Mänsch (us Dütschland notabene) und isch eigentlich Stammgascht im Regional-TV "Tele-Züri" in so Diskussionsrundene.

Aber das isch er sit sim Uftritt am letschte Sunntig Abig vermuetlich gsii... will er ächli ähm... krassi Usdrück zum BR Leueberger verwändet hät.

choulette
05-11-2003, 14:50
Das mit em Trauzüüge isch garantiert Zurris Wunschdänke!

Niä im Läbe hätt de Moritz däää als Trauzüüge gha. Das wär dänn d'Fuuscht ufs Aug!

De Stöhlker isch en zweite Blocher, aber viel ordinärer und hätt s'gfühl, er heg de absoluti Durchblick und ohni ihn hört d'wält uf, sich trülle.
Aber eigentlich isch er so öppis unternähmerberaterisches vo de übelschte Sorte.

Basilea
05-11-2003, 15:03
Ou ja, an Stöhlker erriner ich mi au no, vo damals wo's no Tele 24 gäh het :heul: . Det isch doch au mol de Muurer usegloffe, will de Schawinski gseit het, er sig numme im Blocher siis Hündli :rotfl: .
De Stöhlker ich aber wirklich es arrogants A........ , woby, em Leuebärger würd i au no gärn emol d Meinig gyge! ;)

sim_btbw
05-11-2003, 15:04
Merci für d'Info!

In däm Fall ha ich jo nüt verpasst:D

Orbitoz
05-11-2003, 18:00
Hallo! Tescht... eis, zwei, drüü... *lausch*

Händ ihr au en Netzusfall gha hüt Nomittag? Telefon und ADSL tot? Bi mir isch überhaupt nüt me gange. Huere blöd :zeter:

@Sim: häsch würkli nüt verpasst mit dem Stöhlker. D'Choulette und Basilea händs guet beschriebe (*Flüster*: was triibsch du dich plötzlich im Hoschtie-Sub ume???)

@Basilea: :rotfl: a die Sändig vo Tele24 mag i mi au no erinnere, wo de Ueli-Bueb usegloffe isch :rotfl: Was de Leueberger betrifft, de sötti villicht am Morge zwüsche 6 und 9 ächli öfters de Flugfunk ablose - oder au mal zwei, drü, vier durchstart-Manöver miterläbe. Was sich da die Herre Politiker us Bern und Berlin mit dem Aaflug-Gugus gleischted händ, isch de absoluti blödsinn.

Basilea
05-11-2003, 19:12
Original geschrieben von Orbitoz
Händ ihr au en Netzusfall gha hüt Nomittag? Telefon und ADSL tot? Bi mir isch überhaupt nüt me gange. Huere blöd :zeter:

@Basilea: :rotfl: a die Sändig vo Tele24 mag i mi au no erinnere, wo de Ueli-Bueb usegloffe isch :rotfl: Was de Leueberger betrifft, de sötti villicht am Morge zwüsche 6 und 9 ächli öfters de Flugfunk ablose - oder au mal zwei, drü, vier durchstart-Manöver miterläbe. Was sich da die Herre Politiker us Bern und Berlin mit dem Aaflug-Gugus gleischted händ, isch de absoluti blödsinn.

Ich han balcab, bessergseit jertzt cablecom, aber das het anderi Tücke, nämli e nid eso hotti Hotline, wenn d emol dure chunnsch hesch meischtens en absoluti Fläsche am Telefon, do weiss sogar ich, dass das nit cha schtimme was die verzelled, und das will öppis heisse! ;)

Ja ja, de Leuebärger, has sowieso nid eso mit dene Schöngeischtli, aber sonen windelweiche Jammerlappe chömmer wirklich nid bruuche im Bundesroot. Am Morge um die Zyt schriibt dä schöni politischi Rede, das findete är wichtig (het jo sogar en Priis bicho derfür :rolleyes: ), defür het er de Dütsche scho nachegäh gha, bevor d Verhandlige überhaupt aagfange hend, und jetzt hemmer s Schlamassel!

sim_btbw
06-11-2003, 09:35
Original geschrieben von Orbitoz

@Sim: häsch würkli nüt verpasst mit dem Stöhlker. D'Choulette und Basilea händs guet beschriebe (*Flüster*: was triibsch du dich plötzlich im Hoschtie-Sub ume???)


Iifersüchtig he:engel:

aber wenn du nid ume bisch, muess ich mi halt anderwitig umeluege:teufel:
unsere Thread hani jedefalls schwär miesse sueche hüt am Morge:zeter:

sim_btbw
06-11-2003, 09:40
Original geschrieben von Basilea
Ich han balcab, bessergseit jertzt cablecom, aber das het anderi Tücke, nämli e nid eso hotti Hotline, wenn d emol dure chunnsch hesch meischtens en absoluti Fläsche am Telefon, do weiss sogar ich, dass das nit cha schtimme was die verzelled, und das will öppis heisse! ;)

Die Erfahrig han ich au scho gmacht. Bi mir nochhär vorkoh wie dr absoluti Compi-Crack:D


Ja ja, de Leuebärger, has sowieso nid eso mit dene Schöngeischtli, aber sonen windelweiche Jammerlappe chömmer wirklich nid bruuche im Bundesroot. Am Morge um die Zyt schriibt dä schöni politischi Rede, das findete är wichtig (het jo sogar en Priis bicho derfür :rolleyes: ), defür het er de Dütsche scho nachegäh gha, bevor d Verhandlige überhaupt aagfange hend, und jetzt hemmer s Schlamassel!

Ich kha mir erinnere, dass dr Leuebärger immer dä gsii sich, wo vor dr jetzige Situation gwarnt het, d.h. är hett doch vo Aafang aa gseit, es kunnt nid guet, wenn me probiert rächtlich etc. gäge die Vorschrifte vo de Dütsche aazgoh!

Ich hätt au khei Bock uff Fluglärm am Morge am 6i, aber dorum wohn ich au nid in dr Nöchi vom Flughaafe!

Das isch wie die Lüt vo z'Basel in dr Innestadt wohne und motze, wenns am 10i nid mucksmüüslistill isch:hammer:

Basilea
06-11-2003, 15:26
Original geschrieben von sim_btbw
Ich kha mir erinnere, dass dr Leuebärger immer dä gsii sich, wo vor dr jetzige Situation gwarnt het, d.h. är hett doch vo Aafang aa gseit, es kunnt nid guet, wenn me probiert rächtlich etc. gäge die Vorschrifte vo de Dütsche aazgoh!
Ich hätt au khei Bock uff Fluglärm am Morge am 6i, aber dorum wohn ich au nid in dr Nöchi vom Flughaafe!
Das isch wie die Lüt vo z'Basel in dr Innestadt wohne und motze, wenns am 10i nid mucksmüüslistill isch:hammer:

Numme het de Leuebärger scho nochegäh, bevor dä nochär abglehnti Vertrag uusghandlet gsi isch!
Bi de jetzige Südaaflüg triffts jo ebe grad Wohngebiet, wo niemer mit Fluglärm grächnet het. Du hesch scho rächt, wenn eine i de Nööchi vom Flughafe billig chan boue und nochhär reklamiert isch das völlig dernäbe!

Orbitoz
06-11-2003, 16:15
@Basilea:

Es gaht eigentlich gar nöd um de Leueberger und sis BAZL - sondern darum das dur die neue Aflug-Verfahre es Sicherheitsrisiko gschaffe worde isch. Politiker us Berlin und Bern händ sich in es hochkomplexes Verfahre igmischt. Klar, villicht hetti de Leueberger uf de damaligi Botschafter in Berlin, de Bohrer, ächli besser lose söle. De hät nämmli genau gwüsst, das de damaligi düütsch Verchersminischter K. Bodewig scho längscht uf de Abschusslischte schtaht (de hät ja au das Maut-Chaos veraschtaltet).

Es isch nöd de Lärm, wo's usmacht. Sondern Aflüg vo Süde und Oschte über dicht besiedelti gebiet uf Pischte ohni ILS (also nach Sicht). Dezue chunnt, das die Flüüger jetzt länger i gwüssne Warterüüm sind, will Kloten zerscht mues in Frankfurt nochefröge, wos jetzt müend lande. Was mached die Flüger i de Warterüüm? Sie lönd Kerosin ab - und kreised, und kreised...

Zurriburri
09-11-2003, 20:22
GC - Basel

1 : 0

sim_btbw
12-11-2003, 21:32
*schubs*



bevor "mir" uff Siite 2 abstürze :D

choulette
13-11-2003, 20:57
Ich verhäng momentan ständig bim spiele.
http://play.pogo.com
Backgammon isch kuuul, oder Alchemy
aber d'Ziit gaht verbii wiä im Fluug

und de ganz novämber jedes wuchenänd schaffe, immer 3 bis 4 Tag irgend imene Seminarhotel, dänn bin i au nie online. Defür chan i dänn im dezämber fäschte :D

Zurriburri
13-11-2003, 21:04
Original geschrieben von choulette
Ich verhäng momentan ständig bim spiele.
http://play.pogo.com
Backgammon isch kuuul, oder Alchemy
aber d'Ziit gaht verbii wiä im Fluug

und de ganz novämber jedes wuchenänd schaffe, immer 3 bis 4 Tag irgend imene Seminarhotel, dänn bin i au nie online. Defür chan i dänn im dezämber fäschte :D

**SPIELEN** (http://www.hotandfruity.com/free/game.php?game=stripdata0)

:D

Evana
14-11-2003, 12:59
Ahh, ech han euch entdeckt! Hammer scho dänkt, dass do ergendwo noch anderi vo minere Sorte mösstet ome si.

Wönsch euch en rüüüdig schöne Tag. Ech gseh de Himmel, mer händ kei Näbel.... (usnahmswis).

Zurriburri
14-11-2003, 15:22
Original geschrieben von Evana
Ahh, ech han euch entdeckt! Hammer scho dänkt, dass do ergendwo noch anderi vo minere Sorte mösstet ome si.

Wönsch euch en rüüüdig schöne Tag. Ech gseh de Himmel, mer händ kei Näbel.... (usnahmswis).


Hmmmmmmmmmmm..... Ostschweiz............:D

kangoo
14-11-2003, 15:40
Original geschrieben von Evana
Ahh, ech han euch entdeckt! Hammer scho dänkt, dass do ergendwo noch anderi vo minere Sorte mösstet ome si.

Wönsch euch en rüüüdig schöne Tag. Ech gseh de Himmel, mer händ kei Näbel.... (usnahmswis).

halli hallo, nei Zurri, ich tipp of Lozärn stimmts?
1. wägem rüüdig
und 2. wägem Näbel :D

Evana
14-11-2003, 16:01
Lozärn esch richtig. S'rüüdig han ech drom au extra gschrebe. De Näbel hammer jetzt doch no becho!

Muess no bis om halbfüfi schaffe und mag eigentlech jetzt scho nöme. :trippel:

Bin eigentlich mehr so eine stille Mitleserin hier. Manchmal, wenn ich mich nicht konzentrieren kann, bin ich im ioff und "tanke" auf.

kangoo
14-11-2003, 16:19
Original geschrieben von Evana
Lozärn esch richtig. S'rüüdig han ech drom au extra gschrebe. De Näbel hammer jetzt doch no becho!

Muess no bis om halbfüfi schaffe und mag eigentlech jetzt scho nöme. :trippel:

Bin eigentlich mehr so eine stille Mitleserin hier. Manchmal, wenn ich mich nicht konzentrieren kann, bin ich im ioff und "tanke" auf.

Ich cha die tröschte au bi üs z'Basel wos eigentlich meistens schön isch hets jetzt Näbel und wird jo au scho gli dunkel...

Bi au stilli Mitläseri gsi. Aber me chunt denn so drinine.... Velecht liest mer sich jo öfters.....

Ganz es liebs Grüessli und es schöns Wucheänd :wink:

Basilea
15-11-2003, 18:00
http://www.mainzelahr.de/smile/sport/sport.gif

Ou, do hets jo es nöis Mitglied gäh :freu:

Häärzlig willkomme Evana! http://www.mainzelahr.de/smile/winkend/456.gif

Ich bin eigentlich au gebürtigi Lozäärnere, aber jetzt ghöri halt zur Basler Fraktion. Hoffentlig luegsch öppe verby, mer sind sunscht au no do http://www.ioff.de/showthread.php?s=&threadid=59094 z finde.

Zurriburri
16-11-2003, 19:05
Dä schwarzi Block us Züri hät ziemli Ärger in Basel gmacht.............

S'nächstmal muess in Basel halt staht dä Polizei, Hooligaans vo dä FCB-Fans gäge dä Block atretä.............;)

Goofy
16-11-2003, 22:06
Original geschrieben von Zurriburri
Dä schwarzi Block us Züri hät ziemli Ärger in Basel gmacht.............

S'nächstmal muess in Basel halt staht dä Polizei, Hooligaans vo dä FCB-Fans gäge dä Block atretä.............;)
Die Bandi sött mer alli verhafte und de Schade wo's jedesmal arichtet abarbeite lah. Was mich am meischte ufregt isch, das sie die chline Quartierlädeli au nöd verschoned aber luut geged d'Bonzä rüefed. :vogel:
Arschlöcher ! :zeter:

Zurriburri
16-11-2003, 22:28
Original geschrieben von Goofy
Die Bandi sött mer alli verhafte und de Schade wo's jedesmal arichtet abarbeite lah. Was mich am meischte ufregt isch, das sie die chline Quartierlädeli au nöd verschoned aber luut geged d'Bonzä rüefed. :vogel:
Arschlöcher ! :zeter:

Ich glaube, dä grossi Teil vo däne, wot eifach nur Ärger mache.....

Politisch sinds nur oberflächlicj interessiert, aber wenns ums'Züüg schlisse gaht, sind sehr interessiert....

Orbitoz
16-11-2003, 22:35
Original geschrieben von Goofy
Die Bandi sött mer alli verhafte und de Schade wo's jedesmal arichtet abarbeite lah. Was mich am meischte ufregt isch, das sie die chline Quartierlädeli au nöd verschoned aber luut geged d'Bonzä rüefed. :vogel:
Arschlöcher ! :zeter:

Hami au rächt ufgregt, wohni das hüt i de SZ gläse han vo denne Krawallbrüedere. Da hät de schwarzi Block ja mal wieder super-Wärbig gmacht z'Basel für Züri...

Und wie de Goofy seit: die leidtragende sind di chline, dene wo's sowieso scho schitter gaht. Und: gäge Polizeigwalt demonstriere... pfffft!

Zurriburri
17-11-2003, 07:34
Än Grossteil vo denä Randalierer chunt sicher no us gutbürgerliche Familie...

D'Väter Bänkler, d'Muetter fahrt ihre Cherokee im Dorf ume und d'Chind händ Aggressione wiä weiss nöd was...............

boogy76
18-11-2003, 13:09
Hmmm, schnall nit ganz, was das mit dr "gutbürgerliche Familie" z'due het Zurri???

Zurriburri
18-11-2003, 13:24
Die sogenannte "Autonome" wänd Rebälle si..........

Wenn mer us gutbürgerlichje Verhältniss chund und unter em Vorwand vom Klassekampf gat goge Zügs schlisse, isch mer än Rebäll............

boogy76
18-11-2003, 13:42
Quatsch. S'chunt schlussändlich numme uff dini innere Istellig a....

Zurriburri
18-11-2003, 15:13
Original geschrieben von boogy76
Quatsch. S'chunt schlussändlich numme uff dini innere Istellig a....

Was Quatsch....

Überleg doch mal logisch....

Schüeler (Gymmi) und Studente chönd go demonschtriere...........

Wenn ä Lehr machs oder än Job, chasch der das gar nöd erlaube................

boogy76
18-11-2003, 15:21
Hä??? Zurri, amigs schnall ich dini Gedankesschprüng eifach nit..:rotfl:

Zurriburri
18-11-2003, 15:33
Original geschrieben von boogy76
Hä??? Zurri, amigs schnall ich dini Gedankesschprüng eifach nit..:rotfl:

Än Arbetgeber häts recht z'erfahre, wenn sin Arbeiter oder Stift polizeilich uffällig wird............:ja:

Än Lehrer oder Uniprofessor, nöd...............:nein:

boogy76
18-11-2003, 15:36
Scho klar....aber wie chunsch jetz du uff DAS Thema...?? Mir hend vo "gutbürgerlichen Familien" g'redet....

Zurriburri
18-11-2003, 15:41
Original geschrieben von boogy76
Scho klar....aber wie chunsch jetz du uff DAS Thema...?? Mir hend vo "gutbürgerlichen Familien" g'redet....

D'Mehrheit vo dä Gymi-Schüeler und Studis, chunt us gutbürgerliche Familie....

Und drum säg ich au, dass d'Mehrheit vo däne Autonome, us sotige Verhältniss chund.....

Das sind (mehrheitlich) kei Arbeitersöhn und sicher au kä Buure....;)

boogy76
18-11-2003, 15:44
*börks*

Ich ha g'nau g'wüsst, das jetz wider so'ne komische Logik vo dir chunt...

Diskussion für me do beendet....:kopfschüttel:

Zurriburri
18-11-2003, 16:05
Original geschrieben von boogy76
*börks*

Ich ha g'nau g'wüsst, das jetz wider so'ne komische Logik vo dir chunt...

Red emal mit emäne Bull




Original geschrieben von boogy76

Diskussion für me do beendet....:kopfschüttel:

Diskutiere isch wohl au nöd dini Stärchi..............*schad*


*edit* S'obere isch nöd bös gmeint, boogy.......... Doch (strubi) Theorie schtell ich gern uf..............:D

Goofy
18-11-2003, 20:58
Cablecom isch geiheiiiiiiiiiiiiiil !

ich surf sit geschter mit 2000kbit/s :freu:

Zurriburri
18-11-2003, 21:23
Original geschrieben von Goofy
Cablecom isch geiheiiiiiiiiiiiiiil !

ich surf sit geschter mit 2000kbit/s :freu:

Ich au..............:freu:

Echt mega..............

Trailer und so, ruck-zuck und dunä.........:D

5 Schtutz günschtiger wirds au no...:)

boogy76
19-11-2003, 09:18
Original geschrieben von Goofy
Cablecom isch geiheiiiiiiiiiiiiiil !

ich surf sit geschter mit 2000kbit/s :freu:


:zeter: All mini Kollege au...numme ich nit!!!

Zurriburri
19-11-2003, 09:26
Original geschrieben von boogy76
:zeter: All mini Kollege au...numme ich nit!!!

56kb/s händ dafür öpis "romantisches"....:LOL:

Orbitoz
19-11-2003, 09:29
Du au nöd? Ich han au nur ADSL will min doofe Vermieter gmeint hät, er müesi öis vom Kabelnetz abtränne und sone doofi Satellite-Schüssle ufs dach montiere.

Defür chumi jetzt Israel3, Türkei weissnödwas, Ägypten soundso, Kroatien xyz und hunderti vo so Shopping-channels ine... aber nei, schwiizer SF chum i nümme über satellit über, han fascht en ganze tag brucht, bis de wieder uf mim Chaschte gha han :rolleyes: und tele24 chumi überhaupt nüme über. Defür chani jetzt aber de ganz Tag so augechräbs-Sändige uf Tele5 luege.

boogy76
19-11-2003, 09:32
du Arsch...:rotfl: Nei, ich be halt bi sunrise und drum muess ich mit minere 600 kbps Leitig glücklich bliiebe...;)

Zurriburri
19-11-2003, 09:40
Original geschrieben von Orbitoz
und tele24 chumi überhaupt nüme über.

Heisst ja eh wieder Tele Züri..;)

Aber das isch dä Sender, woni täglich lueg...

Ohni mini tägliche Züri News, würd mer öppis fehle..............


Und än Sunntig ohne Sonntalk, wär dä Horror...:fürcht:

Zurriburri
19-11-2003, 09:42
Original geschrieben von boogy76
du Arsch...:rotfl: Nei, ich be halt bi sunrise und drum muess ich mit minere 600 kbps Leitig glücklich bliiebe...;)

Stimmt, mer chund au mit em Trabi uf Spanie.....:D

boogy76
19-11-2003, 09:50
Aber mal im Ernscht.....für was bruuch ich e 2MB Leitig zum normale Surfe??

kangoo
19-11-2003, 10:00
Original geschrieben von Zurriburri
Heisst ja eh wieder Tele Züri..;)

Aber das isch dä Sender, woni täglich lueg...

Ohni mini tägliche Züri News, würd mer öppis fehle..............


Und än Sunntig ohne Sonntalk, wär dä Horror...:fürcht:

ohh, de vermissi au. Hani total schaad gfunde, wos de nömme national gsändet händ. Die News hani wörkli au immer gluegt. Und genau, Sonntalk :heul: Isch de Schawinski eigentlich wieder debi? Ha mol so öpis ghört...

Zurriburri
19-11-2003, 10:00
Original geschrieben von boogy76
Aber mal im Ernscht.....für was bruuch ich e 2MB Leitig zum normale Surfe??

Zum normale surfe bruchsch äs nöd, aber ich surf halt abnormal...;)

boogy76
19-11-2003, 10:09
ebbe...:D

Zurriburri
21-11-2003, 13:53
Der Schweiz-Thread gehört ganz nach oben!!!:zeter:

choulette
21-11-2003, 14:16
tstststs, häsch en nationalörische Schub?

















hoppala, äxgüsi, ha nöd welle schupfe :engel:

Zurriburri
21-11-2003, 18:08
Original geschrieben von choulette
tstststs, häsch en nationalörische Schub?

Sölli wieder mal richtig goge schube??




Original geschrieben von choulette

hoppala, äxgüsi, ha nöd welle schupfe :engel:

Bisch ja au ä verschupfts "Meitli".................

Zurriburri
21-11-2003, 18:11
D'Emmi schlüüsst 2005 d'Hirz-Fabrik uf'em Hirzel!!:( :heul: :( :heul:

Zurriburri
23-11-2003, 16:29
Basel : GC


0 : 1

Bebbi
23-11-2003, 17:43
5:1

choulette
23-11-2003, 20:12
:rotfl:

Orbitoz
23-11-2003, 20:43
Ich säg jetzt lieber nüt meh... ;)

Aber 5:2 isches gsii... nöd 5:1... macht aber nöd würkli en underschied

Bebbi
23-11-2003, 22:46
orbi,das 5:1 wo ich gschribe ha,isch nur e zwüscheresultat gsi.nochdäm dr zurri mit 0:1 blöfft het,han i halt dr neu stand postet.

:wink:seisch mr nümm sali??

choulette
26-11-2003, 10:23
Säged emal, wär vo eu tuet eigentlich au wichtle?

Hetti e verschwörigstechnischi Frag, wiä mached ihr das mit em absänder? well, suscht chan ja s'wichtelchind de kreis a Verdächtige sofort extrem iischränke.

choulette
28-11-2003, 14:04
Haaalloooooooooooooo!
Kei Ws und kei WKs?

Zurriburri
28-11-2003, 19:39
Original geschrieben von choulette
Haaalloooooooooooooo!
Kei Ws und kei WKs?

Ich warte immer no uf dä Brief, wo seit öbi i d'Reserve chume........

Oder zu dä Füsel...:fürcht:

Bebbi
28-11-2003, 22:06
choulette,ich ha d adrässliste vo allne wichtler au ohni mitwichtle becho:D


betr.absänder: chasch jo e x-beliebige absänder druff schribe.

prima
29-11-2003, 01:34
Original geschrieben von baslerin27
choulette,ich ha d adrässliste vo allne wichtler au ohni mitwichtle becho:D


betr.absänder: chasch jo e x-beliebige absänder druff schribe.


na gott sei dank wichtel ich nicht mit.....:rolleyes:

Bebbi
29-11-2003, 13:13
das dachte ich mir auch :rolleyes:

Zurriburri
30-11-2003, 16:14
Baslerin heisst jetzt Bebbi, so herzig....:D

Rindli, Chälbli oder Wibermuni wär au nöd schlecht gsi....;)

choulette
30-11-2003, 20:05
Es gaht ja nöd drum, dass dänn öpper mini adrässe kännt...:rolleyes:

Sondern, dass nöd wahnsinnig viel mit emene Schwiizer absänder mitmached. Das heisst, ich bin sofort enttarnt. Und das sötti ebe e bitzli spannender sii. :D

Bebbi
30-11-2003, 20:17
Original geschrieben von Zurriburri
Baslerin heisst jetzt Bebbi, so herzig....:D

Rindli, Chälbli oder Wibermuni wär au nöd schlecht gsi....;)

das passt:D

ha mir jetz mol erlaubt,dass ich wibermuni als membertitel nimm.isch ok??

Bebbi
30-11-2003, 20:20
Original geschrieben von choulette
Es gaht ja nöd drum, dass dänn öpper mini adrässe kännt...:rolleyes:

Sondern, dass nöd wahnsinnig viel mit emene Schwiizer absänder mitmached. Das heisst, ich bin sofort enttarnt. Und das sötti ebe e bitzli spannender sii. :D

nei,es sin mehreri schwiizer wo mitmache.bisch also nit die einzigi:tsts:

Bebbi
30-11-2003, 20:23
do hets eini schlimmer troffe,die isch nämli us italie,die isch sicher grad enttarnt:rotfl:

Zurriburri
30-11-2003, 21:05
Original geschrieben von Bebbi
das passt:D

ha mir jetz mol erlaubt,dass ich wibermuni als membertitel nimm.isch ok??

Klar...........:knuddel:

Bebbi
30-11-2003, 22:04
danke:bussi:

boogy76
01-12-2003, 16:42
Original geschrieben von choulette
Es gaht ja nöd drum, dass dänn öpper mini adrässe kännt...:rolleyes:

Sondern, dass nöd wahnsinnig viel mit emene Schwiizer absänder mitmached. Das heisst, ich bin sofort enttarnt. Und das sötti ebe e bitzli spannender sii. :D


Schriib doch einfach e erfundeni Adrässe druff...das mach ich nämlich :D

Oder sunsch nimm die vo dr raschni....wenn das alli mache...denn sin die Problem g'löst..;)

choulette
01-12-2003, 21:29
ja, wämmer so näch a de gränze wohnt, dänn isch es keis problem.
Aber en Schwiizer Absänder gränzt d'uuswahl a wichtel schuurig ii.

Meinsch diä würded uf de poscht es päckli mit absänder in dütschland aanäh? Sch... gaht ja au nöd, muesch ja sowieso en zollchläber druftue.

boogy76
02-12-2003, 11:01
Weisch wa?? Gang doch eifach uff dr Poscht go frooge....die wüsse viilicht öppis :)

choulette
02-12-2003, 12:54
:idee:

ganz e gueti Idee ;)

Bebbi
02-12-2003, 16:47
oder gang am beschte schnäll ins dütsche übere das go uf poscht bringe.

:kopfkratz:du wohnsch jo gar nit in bs,oder??weiss es nümm.

choulette
02-12-2003, 20:53
nei, bi vo Züri, usser d'gränze zum Aargau isch nüt grad soo näch...

Bebbi
02-12-2003, 22:57
denn schick doch das päckli mir,ich brings denn au wirklich uf poscht im dütsche:D:teufel:




























neiiiiiiii,mach das nit!!

Zurriburri
03-12-2003, 15:32
Mmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhh.....:beiss:

Bi eusem Beck gits (Bruch)-Tirggel. Dä Sack a 250g für 5.10 sfr..................:freu:

Bebbi
03-12-2003, 23:20
was isch denn das????no nie ghört.....

kangoo
04-12-2003, 07:54
Wie wärs mit söttige Bundesröt? :D

choulette
08-12-2003, 13:45
Juhui, uf de Poscht hätt niemer min Absänder uf em Päckli welle. Bis 2 kg gahts als Brief und anschienend ohni Absänder-Adrässe!

Hoffentli verriesst mis WK bim Päckli uufmache grad de Poschtstämpel.:D

choulette
10-12-2003, 16:00
SCHEISSE

jetzt hämmer würkli en richtige patriarchalische Altmanne-Verein z'Bern.

Mit em Blocher chan i no läbe, dä muess jetzt wenigschtens eimal öppis mache statt nume umeschreie. Aber dass de Merz statt de Beerli gwählt worde isch, das git mer de Rescht.

zum chötzle isch das! :zeter:

boogy76
10-12-2003, 16:36
Tja, hesch wirglich öppis andres erwartet??

Zurriburri
10-12-2003, 21:33
Ich find's witzig, wie diä Parlamentarier-Fraue jetzt am brüele sind....

Die meischte Fraue z'Bern sind meh Mah, als die meischte Manne.............

Orbitoz
10-12-2003, 22:00
Häsch gseh vorher uf SF1, was d'Fässler für es Gsicht risst? Die schissts glaubs total ah ;)

Zurriburri
10-12-2003, 22:23
Original geschrieben von Orbitoz
Häsch gseh vorher uf SF1, was d'Fässler für es Gsicht risst? Die schissts glaubs total ah ;)

Nei, leider verpasst.........

Aber das d'Fraue so blöd töend, lächerlich.....

D'Fraue händ sich scho immer selber am meischte igschränkt und behinderet...

7 männliche Bundesrät funktioniert..........

7 Wiibliche würd niemals gah........

choulette
10-12-2003, 22:54
Du chasch Dir sicher vorstelle, Zurrinli, was mir grad dur de chopf gaht.
Ich tue jetzt mini Finger mischle und Du seisch STOP.

Ouh, uusgrächnet de Mittelfinger, tsstsstss :p

Orbitoz
10-12-2003, 23:12
:rotfl:

Zurriburri
11-12-2003, 19:20
Original geschrieben von choulette
Du chasch Dir sicher vorstelle, Zurrinli, was mir grad dur de chopf gaht.
Ich tue jetzt mini Finger mischle und Du seisch STOP.

Ouh, uusgrächnet de Mittelfinger, tsstsstss :p

Das Du brüelsch, hani schon dänkt....

Aber mir händ numal kei Frau mit de Klass von'ere Cleopatra, oder'em Charisma von'ere Jeanne d'Arc im Bundeshuus.....

D'Blocher isch au nöd grad de Trajan, aber er hät viel Charisma....

Usserdem isch d'Frauebewegig zimli am Bode, isch grad letzschti än guete Bricht drüber uf ARTE cho.....

Doch das völlig normal, i Ziite vo Rezession.....

Au SP-Fraue wie du, werdet das no merke....

Ihr forderet meh Recht für Fraue, vor allem au i de Arbetswelt....

Fraue i de Wirtschaft sind z.B. i us-amerikanische Bude zu 100% gliichberechtigt. Dät gits sogar 6(!)Mönet BEZAHLTE Muetterschaftsurlaub.... Reagan sei dank............

Aber d'Amis sind ja eue Klassefeind.... Echt, ihr sind nur no peinlich und mehr chansch eu eh nöd Recht mache....

D'Blocher als Motzer und Dauerkritiker beschimpfe, debi sind ihr selber die gröschti Brems vo eune Alige......

:dada:

choulette
11-12-2003, 23:39
d'SP isch mir meischtens z'rächts :D

Zurriburri
12-12-2003, 06:49
Original geschrieben von choulette
d'SP isch mir meischtens z'rächts :D

:o :eek: !!:o :eek: !!:o :eek: !!:o :eek: !!:o :eek: !!

choulette
12-12-2003, 15:36
Wow, em Zurri hätts d'Sprach verschlage :p



:smoke:

sim_btbw
12-12-2003, 15:44
Original geschrieben von Zurriburri
Au SP-Fraue wie du, werdet das no merke....

Ihr forderet meh Recht für Fraue, vor allem au i de Arbetswelt....

Fraue i de Wirtschaft sind z.B. i us-amerikanische Bude zu 100% gliichberechtigt. Dät gits sogar 6(!)Mönet BEZAHLTE Muetterschaftsurlaub.... Reagan sei dank............

Aber d'Amis sind ja eue Klassefeind.... Echt, ihr sind nur no peinlich und mehr chansch eu eh nöd Recht mache....


Do ich nur e blödi Frau bi, (wo sich immerhin getraut, nid nur dähäim am Härd z'stoh und sich au no politisch interessiert), verstand ich die Ussag vo Dir liebe Zurri nid!

Kasch das emol in verständlicher Sprooch ussdrugge, ich weiss nid was d'Gliichberächtigung in dr Schwitz mit de Gsetz vom Herr Reagan z'tue hett! :nixweiss:

(guet, vermuetlich isch das für mi als Frau au vill z'hoch :D )

Zurriburri
12-12-2003, 17:49
Original geschrieben von sim_btbw
Do ich nur e blödi Frau bi, (wo sich immerhin getraut, nid nur dähäim am Härd z'stoh und sich au no politisch interessiert), verstand ich die Ussag vo Dir liebe Zurri nid!

Kasch das emol in verständlicher Sprooch ussdrugge, ich weiss nid was d'Gliichberächtigung in dr Schwitz mit de Gsetz vom Herr Reagan z'tue hett! :nixweiss:

(guet, vermuetlich isch das für mi als Frau au vill z'hoch :D )

Mir händ Rezession und NULLWACHSTUM, i sotige Zyte sind Forderige nach Glichberechtigung im wirtschaftliche Bereich zweitrangig..... Und ebe, genau i US-Firmene, sind Fraue zu 100% glichberechtigt.. Will ä freyi Wirtschaft macht kein Unterschied, zwüsched Frau und Maa, nur Gsellschaft bzw. de Staat macht das....

Doch welli Parteie, sind für meh Staat und ä weniger freyi Wirtschaft. Ja genau, die wo du wahrschindli wählsch.... Also, selber schuld.........

Im politische Bereich sind eui Forderige bi genaue Betrachtig nur no peinlich und schlichtwegs selbstverschuldet.. Ihr schtellet 50% vo de Bevölkerig, schtimmt... Also lits nur a eu, wänn ihr politisch untervertrete sind. Schliesslich hämer ä Demokratie und au ihr därfet wähle... Aber vili Fraue wähled lieber en Maa, anschtat die "Fraue", wo gwüssi Parteie ufschtelled...........

Im private Bereich sind er hützutags völlig glichgschtellt, wenn nöd sogar besser.... Oder zahlsch du Militärpflichersatz???

Zurriburri
12-12-2003, 17:54
Original geschrieben von choulette
Wow, em Zurri hätts d'Sprach verschlage :p



:smoke:

Choulette isch wohl en rote Khmer......:fürcht:

choulette
16-12-2003, 20:28
es schneit nüme! Yippieh! :wink:

Zurriburri
24-12-2003, 00:55
http://www.sengers.ch/20000108/piste4.jpg

Bebbi
24-12-2003, 01:06
http://www.basel.ch/files/webcam/barfi_440.jpg?c=1034264391

basel by night 01.06