Seite 51 von 73 ErsteErste ... 4147484950515253545561 ... LetzteLetzte
Ergebnis 751 bis 765 von 1087
  1. #751
    Original geschrieben von Orbitoz
    Wäred d'Stadt Züri und Winterthur en eigne Kanton, würds ähnlich usgseh und de Ständerat würd Estermann (SP) heisse
    Winti isch im freie Fall, kontinuirlich am undergah.........

    D'Stadt wär ohni s'Geld vom Kanton au scho lang pleite............

    Usserdem bringt än Stadtzürcher Ständerat nüd, dänn genau im Stöckli isch dä Anti-Züri-Effekt am schtärchschte..... Danke Basel;-)


    Original geschrieben von Orbitoz

    D'SVP holt ihri Stimme uf em Land - me chönt au salopp säge: a de Stammtisch im Leue, Sterne, Bahnhöfli und wie's alli heissed
    Schtimme vo dä Büezer also............ Frühner händ diä no d'SP gwählt...

    Tja, aber d'SP isch scho lang kei Büezer-Partei meh......... Lehrer, Psychologe und allgemein Stürgeldlohnbezüger, das isch d'SP................
    MÖGE MEIN GLANZ EUCH EWIG BLENDEN!
    By Grabthar's hammer, by the Sons of Warvan, you shall be avenged!
    Men of Athens, there is not much time for exhortation, but to the brave a few words are as good as many.

  2. #752
    nicht immer so chouchou Avatar von choulette
    Ort: Zürich
    z'Züri schneepflotschtst...
    Das isch morn sicher gruusig und all wo suscht im Autostau hocked, drängled sich is Tram.
    wer unten liegt, muss weich sein...

  3. #753
    wartet auf den Frühling Avatar von sim_btbw
    Ort: *kopfkratz*
    Original geschrieben von choulette
    z'Züri schneepflotschtst...
    Das isch morn sicher gruusig und all wo suscht im Autostau hocked, drängled sich is Tram.
    Basel mädet ähnlichi Verhältnis!

    Es het mi jedenfalls vo de Socke ghaue wo ich hüt Morge (aehm eher Mittag) aufgstande bi und die wisse Dächer geseh ha, zerscht han ich jo aagnoh, das sige no Noochwirkige vo geschter Zobe, aber dem war nicht so

  4. #754
    gesperrt
    Ort: Im 100'000-Einwohner-Dorf
    Soso, Nachwürkige vo geschter Abig? Seit mer dem jetzt so?

    Du muesch halt früener is Näscht und nöd bis d'Vögel pfiiffed zmitzt under de Wuche Party mache

  5. #755
    wartet auf den Frühling Avatar von sim_btbw
    Ort: *kopfkratz*
    Wie denn, wenn de Bsuech us em Ussland (welche Land ist das?) hesch.

    Ich ha schliesslich die halb Nacht Entwickligs-Hilf betriebe

  6. #756
    gesperrt
    Ort: Im 100'000-Einwohner-Dorf
    Und? Hät sich öppis entwicklet us dinere Entwickligshilf? Ich han immer gmeint, d'Basler bruuched Entwickligshilf - aber umgekehrt isch ja au guet.

  7. #757
    wartet auf den Frühling Avatar von sim_btbw
    Ort: *kopfkratz*
    Jo, ich muess sage, är het sich guet ghalte und het isch zum Glück als Entwickligsfähig usegstellt!


    (und das als Zürcher )

  8. #758
    morn fot d herbschtmäss a.am liebschte gang i an peti go e raclette ässe.....

  9. #759
    gesperrt
    Ort: Im 100'000-Einwohner-Dorf
    Original geschrieben von baslerin27
    morn fot d herbschtmäss a.am liebschte gang i an peti go e raclette ässe.....
    Vill Spass an eure Herbschtmäss! (und suuf nöd z'vill Fendant zum Raclette )

  10. #760
    nicht immer so chouchou Avatar von choulette
    Ort: Zürich
    Also bevor das da jetzt ganz iischlaft, beklag ich mich liäber wiiterhin über das arschchalte Wätter!
    Ich hasse Winter!
    Und dänn sind diä doofe Winterschueh und -mäntel au no schweineteuer!!!
    wer unten liegt, muss weich sein...

  11. #761
    Original geschrieben von Orbitoz
    Vill Spass an eure Herbschtmäss! (und suuf nöd z'vill Fendant zum Raclette )
    he,sicher nit,ich trink kei wyy,nie!!wenn denn bier,aber das han i hinter mir.trink nur no sälte bier,ha 2joor jede daag 10 fläsche trunke und zimlich zuegno.jetz trink i sit 2 joor nümm und ha wieder 54kg.bier setzt bi mir so a.und vorallem han i vil scheisse baut,wenn i bsoffe gsi bi.
    ha geschter zobe dehei raclette gha.aber am petersplatz isch dr bescht raclette stand wo ich immer ane gang.am sunntig sin mer schnäll go e wurscht ässe.isch aber gruusig gsi.

    uf bahne gang i nägscht wuche.wär isch scho gsi?wie isch die dark-hole bahn?

  12. #762
    Original geschrieben von baslerin27
    .am sunntig sin mer schnäll go e wurscht ässe.isch aber gruusig gsi.
    Basler-Bratwurst...:LOL:
    MÖGE MEIN GLANZ EUCH EWIG BLENDEN!
    By Grabthar's hammer, by the Sons of Warvan, you shall be avenged!
    Men of Athens, there is not much time for exhortation, but to the brave a few words are as good as many.

  13. #763
    wartet auf den Frühling Avatar von sim_btbw
    Ort: *kopfkratz*
    Original geschrieben von baslerin27
    uf bahne gang i nägscht wuche.wär isch scho gsi?wie isch die dark-hole bahn?
    Ich gang si villicht hüt go teschte.....krieg no Bsuech us em Ussland ( ) dä jag ich denn glaub druff

    aber sunnsch hetts das Joohr ächt nur langwiiligs Züüg, abgseh vo däre dark-hole hetts jo gar nüt neus!

  14. #764
    stolzes Gotti !!! Avatar von kangoo
    Ort: bei Basel
    und ich ha grad e Cervelats (ou sorry, e Chlöpfer) gässe uf em Münsterplatz und denn no es megafeins Wacker-Chäschüechli.... Jetzt liit no e Sack Magebrot im Bürotisch, und hoffe, dass ich no lang cha widersto...

  15. #765
    wartet auf den Frühling Avatar von sim_btbw
    Ort: *kopfkratz*
    Original geschrieben von kangoo
    und ich ha grad e Cervelats (ou sorry, e Chlöpfer)
    Schwein gha

    gässe uf em Münsterplatz und denn no es megafeins Wacker-Chäschüechli.... Jetzt liit no e Sack Magebrot im Bürotisch, und hoffe, dass ich no lang cha widersto...

    do krieg ich Hunger Wieso isch die blödi Mäss so wyt vo mim Büro wäg!


Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •